شعری در مورد زنها
اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 27 / 6 / 1391
نویسنده :


        به نام خدایی که زن آفرید                      حکیمانه امثال ِ من  آفرید

        خدایی که اول تو را از لجن                    و بعداً مرا از لجن آفرید !

        برای من انواع گیسو و موی                  برای تو قدری چمن آفرید !

        مرا شکل طاووس کرد و تورا                 شبیه بز و کرگدن آفرید !

        به نام خدایی که اعجاز کرد                   مرا مثل آهو ختن آفرید

        تورا روز اول به همراه من                      رها در بهشت عدن آفرید

        ولی بعداً آمد و از روی لطف                  مرا بی کس و بی وطن آفرید

        خدایی که زیر سبیل شما                     بلندگو به جای دهن آفرید !

        وزیر و وکیل و رئیس ­ ات نمود                مرا خانه ­ داری خفن آفرید

        برای تو یک عالمه عشق خوب              شراره ، پری ، نسترن آفرید

        برای من اما فقط یک نفر                      براد پیت من را حَسَنْ   آفرید !

        برایم لباس عروسی کشید                   و عمری مرا در کفن آفرید

        به نام خدایی که سهم تو را                  مساوی تر از سهم من آفری

راستی اینو بگم این شعر فقط جنبه ی طنز داشت و هیچ مفهوم دیگه ای نداره




|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: سرگرمی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
single boy در تاریخ : 1391/7/17/1 - - گفته است :
می تونی هم کفن(لباس عروس) نپوشی
اینم حرفیه

<-CommentGAvator->
هويت نامشخص در تاریخ : 1391/7/8/6 - - گفته است :
خيلي باحالي....باحال بود قابل شما رو نداشت:-)


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب